A BUDAPESTI GAZDASÁGI EGYETEM
MINŐSÉGPOLITIKÁJA
A Budapesti Gazdasági Egyetem vezetése célul tűzte ki, hogy a hazai piacvezető pozíció megtartása mellett, minél meghatározóbb szerepet töltsön be a regionális nemzetközi felsőoktatási és felnőttképzési üzletiképzésben.
E cél elérése érdekében a legkorszerűbb eszközök és módszerek alkalmazására épít, támogatja az élethosszig tartó tanulást, valamint az oktatás minőségének folyamatos fejlesztését, annak érdekében, hogy hallgatói és a felnőttképzésben résztvevői versenyképes tudást és képzési formától függően oklevelet, bizonyítványt, tanúsítványt szerezhessenek.
Küldetése, hogy a kelet-közép európai felsőoktatási térség meghatározó üzleti alkalmazott tudományok egyetemévé fejlődjön.
Ennek érdekében a Budapesti Gazdasági Egyetem célja, hogy:
- a vállalkozásokkal, az intézményi partnerekkel, a szakmai szervezetekkel fenntartott kapcsolatát és együttműködését tovább mélyítse és szélesítse,
- partneri megítélése kedvező legyen,
- minőségpolitikáján keresztül támogatja az akadémiai integritást és szabadságot, miközben fellép a csalás ellen,
- a piaci követelményeknek megfelelő szakokat, kurzusokat, duális képzési és felnőttképzési programokat indítson,
- minőségirányítási rendszerének integráns részeként a felnőttképzési tevékenységére vonatkozóan minőségbiztosítási keretrendszert működtessen,
- a nemzetközi kutatási és innovációs lehetőségek növelésével, nemzetközi regionális környezetében meghatározó intézménnyé váljon,
- nemzetközi viszonylatban az intézmény láthatóságát növelje,
- áttekinthető, egységes értékelési és visszajelzési rendszert alakítson ki,
- nemzetközi jellegű és minőségi színvonalú oktatási és élménylapú tanulási környezetet hozzon létre,
- a minőségpolitika hatálya vonatkozzon a kiszervezett és megbízott közreműködő által végzett tevékenységekre is;
- a karok közötti hatékony belső kommunikációt és együttműködést erősítése,
- munkatársai számára megfelelő munkakörnyezetet és szakmai fejlődést biztosítson,
- hallgatói, képzésben résztvevői és munkatársai körében a környezettudatosság, a társadalmi felelősségvállalás szemléletét elmélyítse, szervezeti kultúráját folyamatosan fejlessze.
Az Egyetem vezetése arra ösztönzi munkatársait, hogy a mindenkor megkívánt minőség érdekében:
- munkájukkal szemben fokozottan igényesek legyenek,
- a minőségpolitikát megismerjék és alkalmazzák,
- ismereteiket, szaktudásukat folyamatosan bővítsék,
- a fenntartható fejlődés jegyében az intézmény minőségkultúráját folyamatosan fejlesszék.
A minőségpolitika megvalósítása érdekében az Egyetem vezetősége kötelezettséget vállal a bevezetett MSZ EN ISO 9001:2015 szabvány követelményeinek megfelelő minőségirányítási rendszer működtetésére és annak folyamatos fejlesztésére a TQM irányába.
Budapest, 2018. március 27.
Prof. Dr. Heidrich Balázs Dr. Dietz Ferenc
rektor kancellár
1055 Budapest, Markó u. 29-31.
Tel.: (+36) 1 301 3428
Fax: (+36) 1 301 3432
www.uni-bge.hu
KÖZZÉTÉTELI LISTA
A Budapesti Gazdasági Egyetem Oktatási Igazgatóság Felnőttképzési Főosztály az 58/2013. (XII. 13.) a felnőttképzési minőségbiztosítási keretrendszerről, valamint a Felnőttképzési Szakértői Bizottság tagjairól, feladatairól és működésének részletes szabályairól szóló rendelet 2.§ (1) bekezdés f) pontja értelmében az alábbi információkat teszi közzé: