A képzés sikeres elvégzésével a résztvevők megismerik a befektetői pitch (villámprezentáció) műfaját, valamint e tudás birtokában képesek lesznek hasonló villámprezentációk megtartására, és ily módon hatékonyan tudnak kommunikálni a befektetői szféra képviselőivel, illetve képesek lesznek meggyőzni őket arról, hogy érdemes befektetni egy adott start-up cégbe.
Képzési típus:
Egyéb képzések
|
Képzési idő:
20 óra
|
Képzési hely(ek):
KKK
|
A képzés sikeres elvégzésével a résztvevők ismerjék meg:
- az emberi szervezetben zajló, táplálkozással összefüggő ismereteket,
- a gluténérzékenységhez, kapcsolódó tudnivalókat, fogalmakat,
- a gluténmentes táplálkozással összefüggő ismereteket,
- az alapvető étkezési szokásokat, alapanyagokat, ételkészítési módokat.
A program az új ismeretek elsajátításával lehetőséget nyújt a gluténmentes étrendek összeállítására és elkészítésére.A képzés során általános ismeretátadás történik a gluténmentes ételek háztartásban való alkalmazásáról.
Képzési típus:
Egyéb képzések
|
Képzési idő:
30 óra (10 óra elmélet, 20 óra gyakorlat)
|
Képzési hely(ek):
KVIK
|
A BGE KVIK Gazdasági Szaknyelvi Tanszék a Felnőttképzési Főosztály közreműködésével ANGOL és NÉMET (40 órás) "B2" egynyelvű gazdasági kommunikáció és kétnyelvű idegenforgalom és vendéglátás vizsgafelkészítő önköltséges szaknyelvi tanfolyamok elindítását hirdeti meg nem csak a Budapesti Gazdasági Egyetem hallgatói számára on-line formában.
Képzési típus:
Nyelvvizsga felkészítő
|
Képzési idő:
40 óra
|
Képzési hely(ek):
KVIK
|
A képzés célja, hogy a hallgatók ismerjék a marketing specifikumait, folyamatosan fejlődő eszközrendszerét és módszertanát a borok esetében, ismerjék a borok készítésének technológiai alapjait, a kulturált borfogyasztásnak a gasztronómiában, valamint a turizmusban betöltött szerepét és lehetőségeit, a borok előállításával és forgalmazásával kapcsolatos szabályozás fontos elemeit. Értsenek a borok érzékszervi megítéléséhez, a jellemző borhibák megállapításához. Képesek legyenek egy borászat, borkereskedelmi vállalat marketing, valamint reklám és marketingkommunikációs stratégiájának a kidolgozására és végrehajtására. Szakmailag felkészültek, és alkalmasak legyenek a szakmai szervezetekkel, piackutató-, marketingkommunikációs és média ügynökségekkel történő professzionális együttműködésre.
Képzési típus:
Szakirányú továbbképzés
|
Képzési idő:
2 félév
|
Képzési hely(ek):
KKK
|
Jelentkezés
A coaching egy viszonylag új, de egyre elterjedtebb módja a tanácsadói - és személyzetfejlesztői munkának. Coaching alatt személyre, illetve csoportra vonatkoztatott tanácsadó-fejlesztői támogatást értünk. Célja különböző lehet, de jellemzően a coacholt személy személyes vagy szakmai képességeinek és magatartásának tudatosítása és - saját döntése szerint - változtatása, fejlesztése, egy konkrét, adott probléma megoldása és/vagy távolabbi célok elérése érdekében. A coaching-ban a támogatás mindvégig arra irányul, hogy a coach segítse a coacholt személyt vagy csoportot abban, hogy saját maga találja meg a megoldáshoz vezető utat, és kifejlessze a megoldáshoz szükséges pszichikai erőt, motivációt. Ebben az értelemben a coaching nem tanácsadás, hanem segítség az "önsegítéshez". A coaching alapja a coacholt személy vagy csoport és a coach bizalom-teli együttműködése. Ennek feltétele a coach figyelmes és empatikus magatartása, magas szintű szakmai és metodikai képzettsége.
Várjuk gyakorló coachok jelentkezését is, számuka képzésünk a coach kompetenciák további edzését, a coach szemlélet gazdagítását szolgálja. A képzés egyedisége a gazdasági tantárgyakban rejlik, amelyek könnyíthetik a coachinghelyzetek rendszerszintű megértését.
Képzési típus:
Szakirányú továbbképzés
|
Képzési idő:
2 félév
|
Képzési hely(ek):
PSZK
|
Jelentkezés