Keresés:
Események
«2019. november»
HKSzeCsPSzoV
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Bormarketing (KKK)

Szakfelelős
Dr. Totth Gedeon
Szükséges végzettség
diploma
Képzési típus
Szakirányú továbbképzés
Képzési hely(ek)
KKK
Munkarend
Levelező
Finanszírozási forma
Önköltség
Végzettség megnevezése
Bormarketing szakmenedzser

Képzés célja

A képzés célja, hogy a hallgatók ismerjék a marketing specifikumait, folyamatosan fejlődő eszközrendszerét és módszertanát a borok esetében, ismerjék a borok készítésének technológiai alapjait, a kulturált borfogyasztásnak a gasztronómiában, valamint a turizmusban betöltött szerepét és lehetőségeit, a borok előállításával és forgalmazásával kapcsolatos szabályozás fontos elemeit. Értsenek a borok érzékszervi megítéléséhez, a jellemző borhibák megállapításához. Képesek legyenek egy borászat, borkereskedelmi vállalat marketing, valamint reklám és marketingkommunikációs stratégiájának a kidolgozására és végrehajtására. Szakmailag felkészültek, és alkalmasak legyenek a szakmai szervezetekkel, piackutató-, marketingkommunikációs és média ügynökségekkel történő professzionális együttműködésre.

Képzés fő jellemzői

A magyar bor nemcsak az egészséges életmód és táplálkozás egyik alapeleme, hanem a hazai gasztronómiai, irodalmi, és képzőművészeti kultúra szerves része is.

A bor ünnepi, és mindennapi fogyasztásában a professzionális felhasználók mellett, a hétköznapi fogyasztók is egyre magasabb követelményeket fogalmaznak meg.

A folyamatosan növekvő igények, és az egyre fokozódó verseny mellett a borkultúra fejlődése is azt igényli, hogy jól képzett, a borászathoz és a marketinghez egyaránt értő szakemberek irányítsák a borászatok, a borkereskedelmi vállalatok munkáját.

Szakirányú Továbbképzésünk olyan komplex tudást nyújt Önnek, amely alapján képessé válik egy borászat, egy borkereskedelmi vállalat marketing, valamint reklám és marketingkommunikációs stratégiájának kidolgozására és sikeres végrehajtására.

 

Rövid és az Ön elfoglaltságaihoz alkalmazkodó képzési időt.  A két féléves szakképzés szombati napokon reggel 9.00 órától este18.00-ig illetve a tanrendi terheltség függvényében alkalmanként pénteki napokon délután 14.00 órától 19.00 óráig tart.

 

Mit szükséges Önnek teljesítenie?

  • Felvételi feltételeket: rendelkeznie kell bármely képzési területen felsőoktatási alapképzésben szerzett oklevéllel (BA, BSc.), illetve főiskolai vagy egyetemi oklevéllel.

  • Tanulmányi követelményeket: az egyes tantárgyakat gyakorlati jegy vagy vizsga zárja. A követelmények sikeres teljesítését követően a hallgatók szakdolgozatot készítenek, azt megvédik és záróvizsgát tesznek.

  • A képzés költségtérítésesaz önköltség összege 215.000.- Ft/félév

Kinek ajánljuk

 

  • Borászati, illetve borkereskedelmi területen dolgozó vezetőknek, akik felismerték, hogy a vállalatuk sikeres működtetésében a marketingkommunikáció, a márkamenedzsment jelentősége felbecsülhetetlen;

  • Szőlő tulajdonosoknak, akiknek a borászatokban, vagy a borkereskedelemben végzett munkájukhoz naprakész marketingismeretekre van szükségük;

  • Minden szakembernek, aki bormarketinggel kívánnak foglalkozni;

A Képzésen szerzett ismeret és tudásanyag az alábbi vállalatoknál hasznosítható: Élelmiszeripari, borászati vállalkozások; Mezőgazdasági vállalkozások; Kereskedelmi gazdasági vállalkozások; Turisztikai vállalkozások; Települési Önkormányzatok; Regionális és ágazati Szövetségek, Szervezetek és Civil és egyéb non-profit szervezetek.

Mit kínálunk Önnek?

Szakértői képzettséget: a 10/2006 (IX. 25) OKM rendelet szerint a szakirányú továbbképzésben Bormarketing Szakmenedzser  oklevél szerezhető.

Széles körű szaktudást és kompetenciát az egyes tantárgyak ismeretanyagának elsajátításával.  Ön megismerheti:

  • A bor, mint bizalmi termék speciális marketingjének eszközrendszerét és módszertanát;

  • Az ital, és a borfogyasztói magatartás alapjait, aktuális tendenciáit;

  • A borok márkastratégiai és márkamenedzsment gyakorlatát;

  • A bor hatékony értékesítési csatornapolitikáját;

  • A bornak a gasztronómiában és a turizmusban betöltött szerepét, a kulturált borfogyasztás jellemzőit és követelményeit;

  • A borászatok és a borkereskedelem működését meghatározó EU-s és hazai szabályozást; Az eredetvédelem jelentőségét, és működési mechanizmusát;

  • A mérsékelt borfogyasztás egészséges életmódbeli szerepéről.

A hallgatók képessé válnak:

  • A borok érzékszervi vizsgálatára; a jellemző borhibák felismerésére, és a hibás borok megállapítására;

  • A bor organoleptikus értékeinek a felismerésére;

  • A borászati, és borkereskedelmi vállalati marketing tevékenység irányítására;

  • A borászatok termék és márkastratégiájának a kialakítására;

  • A vállalati marketingkommunikáció integrálására;

  • A regionális borturizmusban való hatékony részvételre;

  • A közösségi agrár- és élelmiszermarketingben való hatékony részvételre.

Képzési idő

2 félév

Felvételi követelmények

Bármely képzési területen felsőoktatási alapképzésben szerzett oklevéllel (BA, BSc.), illetve főiskolai vagy egyetemi oklevéllel.

Beszámítás

Képzési díj és vizsgadíjak

A képzés költségtérítésesaz önköltség összege 215.000.- Ft/félév

További információk

Jelentkezés a szakirányú továbbképzésre


Jelentkezni lehet 2019. augusztus 21-ig (2019/2020. tanév őszi félév) az online jelentkezési lap kitöltésével. Felsőfokú végzettségét tanúsító oklevélének másolatát szíveskedjék csatolni az online jelentkezéskor.

 

További információkért keresse kollégáinkat:

Papadopuloszné Nagy Andrea

oktatásszervező
Telefon: +36-1-469-6767
Email: nagy.andrea@uni-bge.hu

Kecskés Magdolna

oktatásszervező
Telefon: +36-1-469-6600/6912
Email: kecskes.magdolna@uni-bge.hu

Bormarketing
Képzéshez kapcsolódó kurzusok
Kurzus neve Kezdés időpontja Ütemezés Képzési hely Képzési díj Jelentkezési határidő
Bormarketing 2019.09.06. 0:00:00 2019/2020. tanév őszi félév KKK 215.000.-Ft/félév 2019.08.21. 0:00:00
Hírek

Hírek

A képzést a program kidolgozói elsősorban azoknak a könyvelőknek ajánlják, akik digitális könyvelési gyakorlattal még nem rendelkeznek vagy korszerűsíteni kívánják munkájukat.