Keresés:
Események
«2020. november»
HKSzeCsPSzoV
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Minőségpolitika

A BUDAPESTI GAZDASÁGI EGYETEM

MINŐSÉGPOLITIKÁJA

A Budapesti Gazdasági Egyetem vezetése célul tűzte ki, hogy a hazai piacvezető pozíció megtartása mellett, minél meghatározóbb szerepet töltsön be a regionális nemzetközi felsőoktatási és felnőttképzési üzletiképzésben.

E cél elérése érdekében a legkorszerűbb eszközök és módszerek alkalmazására épít, támogatja az élethosszig tartó tanulást, valamint az oktatás minőségének folyamatos fejlesztését, annak érdekében, hogy hallgatói és a felnőttképzésben résztvevői versenyképes tudást és képzési formától függően oklevelet, bizonyítványt, tanúsítványt szerezhessenek.

Küldetése, hogy a kelet-közép európai felsőoktatási térség meghatározó üzleti alkalmazott tudományok egyetemévé fejlődjön.

Ennek érdekében a Budapesti Gazdasági Egyetem célja, hogy:

  • a vállalkozásokkal, az intézményi partnerekkel, a szakmai szervezetekkel fenntartott kapcsolatát és együttműködését tovább mélyítse és szélesítse,
  • partneri megítélése kedvező legyen,
  • minőségpolitikáján keresztül támogatja az akadémiai integritást és szabadságot, miközben fellép a csalás ellen,
  • a piaci követelményeknek megfelelő szakokat, kurzusokat, duális képzési és felnőttképzési programokat indítson,
  • minőségirányítási rendszerének integráns részeként a felnőttképzési tevékenységére vonatkozóan minőségbiztosítási keretrendszert működtessen,
  • a nemzetközi kutatási és innovációs lehetőségek növelésével, nemzetközi regionális környezetében meghatározó intézménnyé váljon,
  • nemzetközi viszonylatban az intézmény láthatóságát növelje,
  • áttekinthető, egységes értékelési és visszajelzési rendszert alakítson ki,
  • nemzetközi jellegű és minőségi színvonalú oktatási és élménylapú tanulási környezetet hozzon létre,
  • a minőségpolitika hatálya vonatkozzon a kiszervezett és megbízott közreműködő által végzett tevékenységekre is;
  • a karok közötti hatékony belső kommunikációt és együttműködést erősítése,
  • munkatársai számára megfelelő munkakörnyezetet és szakmai fejlődést biztosítson,
  • hallgatói, képzésben résztvevői és munkatársai körében a környezettudatosság, a társadalmi felelősségvállalás szemléletét elmélyítse, szervezeti kultúráját folyamatosan fejlessze.

Az Egyetem vezetése arra ösztönzi munkatársait, hogy a mindenkor megkívánt minőség érdekében:

  • munkájukkal szemben fokozottan igényesek legyenek,
  • a minőségpolitikát megismerjék és alkalmazzák,
  • ismereteiket, szaktudásukat folyamatosan bővítsék,
  • a fenntartható fejlődés jegyében az intézmény minőségkultúráját folyamatosan fejlesszék.

 

A minőségpolitika megvalósítása érdekében az Egyetem vezetősége kötelezettséget vállal a bevezetett MSZ EN ISO 9001:2015 szabvány követelményeinek megfelelő minőségirányítási rendszer működtetésére és annak folyamatos fejlesztésére a TQM irányába.

Budapest, 2018. március 27.

 

                                             Prof. Dr. Heidrich Balázs                     Dr. Dietz Ferenc

                                                      rektor                                            kancellár                                                                                                                                                                                             

 

1055 Budapest, Markó u. 29-31.

Tel.: (+36) 1 301 3428

Fax: (+36) 1 301 3432

 
   


www.uni-bge.hu

 

KÖZZÉTÉTELI LISTA

A Budapesti Gazdasági Egyetem Oktatási Igazgatóság Felnőttképzési Főosztály az 58/2013. (XII. 13.) a felnőttképzési minőségbiztosítási keretrendszerről, valamint a Felnőttképzési Szakértői Bizottság tagjairól, feladatairól és működésének részletes szabályairól szóló rendelet 2.§ (1) bekezdés f) pontja értelmében az alábbi információkat teszi közzé:

 


Hírek

Hírek

A képzést a program kidolgozói elsősorban azoknak a könyvelőknek ajánlják, akik digitális könyvelési gyakorlattal még nem rendelkeznek vagy korszerűsíteni kívánják munkájukat.